Social media

Social media

Ludzie są istotami społecznymi, dlatego są przeznaczeni do tworzenia i uczestniczenia w „sieciach społecznych”, aby wyrazić i podzielić się swoimi pomysłami. Wraz z pojawieniem się Internetu, ludzie zaczęli spełniać tę naturalną potrzebę istnienia w społecznościach internetowych, takich jak fora internetowe i portale social media. Ewolucja social media spowodowała rozwój dzisiejszej globalnej sieci społecznej.

Dzisiaj, każdy słyszał o najpopularniejszych social media – Facebook – ale istnieje wiele więcej sieci społecznych niż jedynie popularny serwis Marka Zuckerberga. Niektóre z nich przeznaczone są do wymiany informacji, niektóre z nich mogą pomóc znaleźć nową pracę, niektóre social media są używane do udostępniania wideo, muzyki i zdjęć, a niektóre łączą członków o szczególnym znaczeniu. Oto lista 3 najciekawszych social media i kilka informacji – co sprawia, że ​​są tak niezwykłe.

Facebook

Facebook jest znany niemal przez każdego użytkownika Internetu. Facebook to globalny serwis społecznościowy, którego setki milionów użytkowników używa do łączenia się i dzielić treści. Obecnie Facebook ma ponad 900 milionów użytkowników. Po rejestracji na Facebooku, możesz stworzyć swój własny profil i dodać znajomych, którym chcesz udostępnić aktualizacje statusów, zdjęć, filmów wideo lub czat. Ponadto istnieją Facebook Pages, dzięki który można tak jakby stać się częścią społeczności, która ma wspólny interes – ulubiony aktor, popularne marki, ulubiona firma, itp. Musisz mieć co najmniej 13 lat w celu stworzenia konta na popularnym social media – Facebook.

Twitter

Twitter również należy do social media, ale jest zdecydowanie inny niż Facebook. Jest to mini-publishing system, który pozwala komponować krótkie wiadomości do 140 znaków, które są znane jako „tweety”. By stworzyć własną społeczność Twitter – można „śledzić” kogoś w celu uzyskania jego tweetów w kanale wiadomości lub można być „obserwowanym” przez innych i oni otrzymają Twoje tweety. Inną szczególną cechą Twitter`a jest wykorzystanie hashtags w celu dotarcia do szerszego grona odbiorców.